Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Sensommar eller sen sommar

Av Anette - 11 oktober 2012 14:29

Ja oavsett så kan jag bara konstatera att mina blommor dom bildar nya knoppar som fortsätter slå ut en efter en.

 

Där i hörnet satt jag idag i solen i bara T-shirt och njöt fika och blev alldeles röd om nosen. Idag 11  OKT 2012

Så skönt med solsken även om det varit kul om den varit mer av detta slag under sommarmånaderna. Ja dom traditionella alltså.

 

Men mina blommor dom mår bara bra. Grannarna har slängt sina och satt dit ljung. Men jag har ännu sommar på min balkong. Undrars hur länge till detta kan fortgå?? Men det är en dag att minnas att det varade i alla fall till svärdotras födelsedag detta året. Ja vad vore mitt liv utan min balkong???Mycket, väldigt mycket uslare

 
 
Ingen bild

aegnes

11 oktober 2012 14:52

men så härligt!
nu skiner solen för fullt här, längtar efter en prommis, men som du vet så snurrar världen ganska så mycket för mig idag.

 
Ingen bild

vännäsgunnar

12 oktober 2012 21:57

Såå trevligt att du lyckats få dina blommor att överleva såå länge. Jag tömde mina lådor för flera veckor sen.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 november 2012 17:07

Ja efter en sommar som inte gav mig det jag behövde OCh en höst som är mörk och regning så har motivationen lusten och intresset för att blogga mattats av så till den grad att jag inte har tillstymmelse till energi att lägga på bloggandet.   Sk...

Av Anette - 26 oktober 2012 17:13

Ja splittrat och spretigt så har det kännt rätt länge nu. Som om jag blir dragen i, från massa olika håll. Och jag tycks ju tillåta detta!!! Har sedan nån månad jobbat på att fokusera, centrera och samla ihop mig Det har jag gjort genom  promen...

Av Anette - 19 september 2012 15:20


  Ja dessa vackra blommor plockade jag in i dag 19 sept. Jag har böjrat höststäda och kommit sovrummet och idag hallen. Efter hallstädningen idag gick jag en sväng i solskenet och hitta förvånansvärt många olika fina blommor. Trodde inte lupinerna...

Av Anette - 14 september 2012 15:30

Ja väl hemma fick jag besök från barnbarnen som bor här. Det hinner hända mycket när man är bort nästan en vecka. T ex hinner L tappa sin första tand. Kolla bruden med stolta gluggen   Lillasyster var med och så även deras pappa förståss. Ha...

Av Anette - 14 september 2012 15:16

Så har jag varit norrut en sväng. Det var mycket givande och trevligt Stannade till i Luleå och fick en snabb visning av en kompis arbetsplats på Centek på Campus Intressant och så kaffe och en go pratstund.   Fortsatte till Långtjärn Vitå/Rå...

Ovido - Quiz & Flashcards